B?dii dilin imkanlarına b?l?d olmadan, söz x?zin?sinin z?nginlikl?rind?n b?hr?l?nm?d?n böyük s?n?t ?s?rl?rinin yaradılması q?yri-mümkündür. Klassik şeirin, xalq şeirinin kökl?ri ?sasında formalaşan satirik poeziya daim xalq şeirinin ?n?n?l?rind?n qidalanaraq, dövrün t?l?bin? uyğun yeni formalar meydana g?tirib. XIX ?sr bu baxımdan maraqlı v? t?dqiqata z?ngin m?lumat ver?n dövrdür. XIX ?sr Naxçıvan ?d?bi mühiti F?qir Ordubadi, Aslanxan Gövh?r, Qüdsi V?n?ndi, Hüseyn Nadim Naxçıvani, Usta Zeynalabdin N?qqaş kimi şairl?rin yaradıcılığında satiraya güclü meyl hiss olunur. ?d?bi mühit nümay?nd?l?ri ictimai satiranın d?y?rli nümun?l?rini s?n?t? g?tirir, hakim dair?l?rin özbaşınalığından v? iqtisadi güz?ranın ağırlığından şeirl?rind? satirik b?dii dild?, obrazlı ifad?l?rl? söz açırlar.
İctimai-siyasi mühitin çatışmayan c?h?tl?rinın ifşası, c?miyy?td? baş alıb ged?n nöqsanların t?nqidi, bu özün?m?xsusluğun t?l?bind?n ir?li g?l?n deyim t?rzi ?d?bi prosesin aparıcı istiqam?tin? çevrilmişdir. Dövrandan şikay?t motivl?ri Naxçıvanlı ?dibl?rin poetik ?s?rl?rind? geniş yer almışdır. M?qal?d? eyni zamanda, klassik Az?rbaycan şeirind? satiranın inkişaf istiqam?tl?ri, satirik üslubun dil xüsusiyy?tl?rinin öyr?nilm?si Naxçıvanda yaşayan ?dibl?rin b?dii nümun?l?ri ?sasında h?yata keçirilmişdir.